Tuesday, July 10, 2012

bracess lagi

hello guys...
harini aku kenyang sangat sbb aku mkan banyak.. jarang tau aku makan byk sbb aku nak diet.. haha
td kitaorg ada partyyyy! bukan party liar tau... party class english for islamic finance jeeeeeee... makan kepci tau... (mcm jakun)
ok... aku ber'blog bukan nak cite pasal makan tapi aku nak cite yg esok lusa aku nak wat "BRACES" uollss.. mau xtakut..sbb tu aku melantak puas2.. sbb pasni aku xdpt da mkn keras2... n sedap2...
khamis nie aku ada appointment pukul 2... soo esok ada hari last aku bergelar manusia biasa.. pasni aku jadi iron woman... tapi bhgian gigi ja la...
naty apa2 i update tau uolls....

then tuk selitkan bersama... aku letak alamat n num hp.. kot2 korang pon nak prgi.. tapi terus terang tempat tu mmg murah.. aku da check byk tempat.. serius tu pling murah. biarpon akak kaunter tu agak kurang mesra... tapi aku bukan buat kat dia pon :) nak amik ne!!



p/s: btw duit mara xmasuk lagi... nak marah pon da xboleh... ilek ja la... :)

No comments:

Post a Comment