Tuesday, May 8, 2012

hola!


assalamulaikum tuk semua..
ini blog aku yg baru sebab aku da 'delete' blog yang lama :) malas nak ingt benda lama2 kan??
mesti pelik sbb aku letak gmbar mamat senget kat atas tu.. dia la sebab aku teringin nak merepek kat blog ni lagi.. aku biasa cite smua kat diary tapi kadang2 nak jugak kongsi skit2 ngan korang... 
1st tu.. aku nak la kenalkan diri aku.. yg baru nak kenal , jom kita maen kenal2.. nama aku NURZAFIATUL AZIDA BINTI MOHAMADSHA. itu yg bapa aku bagi dan itu jugak la yg tertera kat kad pengenalan aku.. :D tapi xyah la panggil nama tu, bukan apa.. panjang sangat.. kang korang ikut suka nak panggil azida la, nur la.. etc! :D panggil jaa azy :) nama tu bukan aku suka suki nak, mmg nma dari kecil.. apa kata 'nama timangan'.. umur aku ( tahun 2012) 23 tahun.. sebab aku lahir 1989.. aku anak kelahiran SABAH.. tapi now stay kat seri kembangan :) sbb stdy . aku pelajar jurusan 'perbankan islam' dari UNIKL. atau nama glamour BBA (HONS) IN ISLAMIC FINANCE. aku dah tahun kedua sbb byk transfer kredit. soo yg laen tu naty ja aku cite pelan2.. kan korang kata aku gelojoh pulak :P   
 




No comments:

Post a Comment