Wednesday, May 23, 2012

money money dmana kau money!

ommo!! almost 2week xupdate apa2..
internet kena tarik balik so then aku jadi hackers n curi password p1 org... actually senang gila ok curi password internet kalo dia guna p1wimax... nak tahu?? rahsiaaa... naty kang korang xlanggan p1 n tiru macam aku... :D alamatnya bankrupt la p1wimax tu!

ok aku bukan nak update pasal curi mncuri internet ni.. tapi aku nak luahkan xkepuas ati kat pengurusan pinjaman Mara.. da berbulan aku tggu nak dapat duit...smpai skunk xdapat... bukan niat skdar nak enjoy tapi orang2 susah macam aku nie yg berharap sejuta peratus pada pinjaman, mmg beban nak menunggu.. sbb mna lagi aku nak byar duit sewa umah,makan,utiliti n smua la yg guna duit!! so aku sebagai insan lemah..merungut xabis2 n mghitung hari kot! siap nyanyi lagi... lagu cik krisdayantiahh.... hahahha
apapun aku redha..(cehhh..muka minta kaki)..!!

aku sebenarnya ngah bercuti seminggu (cuti semester).. org laen sibuk usung beg besar2.. aku pulak sibuk duk umah..nak balik kampung,mmg xlah la... jauhhhh sgt! tambang aku pulak balik ja dah nak 500++.. itu tang dapat tiket murah.. dapat pulak ngah cuti sekolah.. mmg lagi xlah aku dapat balik... senang cite duk umah sewa aku nie.. makan+tido+on9!

tapi xpala...next monday da start register sem... xla sbnarnya rasa cuti sgt... biasa jax.. next next week naty nak g makan free... member 1 tmpat kejaparttime dlu kawin..(jeles nokk!!) pastu sok dia pulak g kawin mmber 1 keja boyfriend aku... arggghhh... apa nie.. smua org kawin.. bestttnyaaa!! aku just kawin ngan makanan ja la.. xpa free kot! :D
da la.. merepek ja keja!! aku nak sambung tido tapi sblum tu layan RUNNINGMAN episode dulu2.... ulang n ulang lagi!! non stop!!!! :P 

No comments:

Post a Comment