Wednesday, May 9, 2012

selamat tinggal BUSINESS ETHIC

yeaahhhh.. abis jugak paper business ethic.. serius subject ne mmg susah (mybe ssh kat org malas mcm aku) :P
hasil xckup tido semalam.. akhirnya aku dpt jugak jwb ngn 'mengoreng' suka suki hati aku !! well... malas nak tunjuk pandai sangat.. :P ok.. sok ada paper lagi... MANAGERIAL FINANCE... nasib baek kira2... xda la ssh sangat... yg penting kena hafal formula... hope dpat jawab la kan... tadi pas abis ja paper,aku g melencong ke sogo... tmpat fav aku n korang semua kn??? hahaha... yela sebab barang2 dia smua murah.. tadi siap ada sale barang pompuan. VINCCI 70 % kott!!!!! :D tapi sbb xda bajet... aku window shopping jela... kang aku beli.. kompom terganggu bajet tuk next week :( aku skunk nak tggu duit mara ja... knpa la lambat sangat??? aku xsabar nak shopping da neyyy!!! :)) ok la.. aku byk melencong cite... aku nak sambung zzzzzz sblm malam naty aku bercengkang mata tuk study plak.. :P (sgt la nak stdy!! ) tapi sblm tu nak layan running man ep 93... da siap part 2.. nak abiskan jugak skg.. kang besok aku jwab exam teringat2 kwangsoo... <3 
jom layan running man sambil mamam.... nyummmm..nyummmm

No comments:

Post a Comment